Remarketing-ul este benefic tutor celor care își fac reclamă pe internet. Rolul remarketing-ului constă în a se readresa vizitatorului paginii dvs. de web, care s-a familiarizat cu produsul/serviciul dvs. dar care a părăsit pagina web fără a finaliza cumparăturile, sau fără a vă contacte pentru alte informații. Readresăndu-vă acestor vizitatori, șansa ca ei să se întoarcă pe pagina dvs. crește exponențial. O astfel de reclamă afișăm vizitatorilor paginii timp de căteva ore, sau zile, dupa ce ei pleacă de pe pagina dvs. Avantajul unei campanii conduse astfel este vizibil imediat, prin ușoara măsurare a vizitelor reîntoarse.
1. UN REACH FOARTE MARE
Pentru remarketing este esențial ca sistemul ales să aibe o acoperire cât mai mare a numarului de pagini web, pentru ca reclama să ajungă la potențialul client, indeferent unde se află el pe internet. Din acest motiv, Etarget oferă accesul bannerelor în mai mult de 40 de rețele, cum ar fi: Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adservet s.a.m.d. Un număr mai mare de rețetele, înseamnă un reach mai mare.
2. UȘOARA ADMINISTRARE A CAMPANIEI
Un alt motiv, deloc neglijabil în folosirea eficientă a remarketingului, este o interfață intuitivă pentru lucrul cu audiențele.
3. CREAREA BANNERELOR
Un impediment des întălnit este nevoia constantă de reînoire a bannerelor folosite la remarketing. Din acest motiv, Etarget oferă clienților săi condiții avantajoase pentru crearea bannerelor profesionale, chiar de către experții noștri. Ca scopul remarketingului să fie împlinit, acesta necesită două tipuri de reclamă și anume, reclama text și, reclama prin bannere. Etarget le oferă pe ambele.
4. SERVICII SPECIALE
Etarget oferă un retarget Dinamic foarte simplu (bannere create automat, care conțin produsele care au fost vizualizate de vizitatorul paginii dvs.) Un succes al campaniei este o analiză a conversiilor. Puteți personaliza anunțul dvs. să utilizeze povestirea pentru a afișa un conținut diferit utilizatorului, în funcție de timpul care a trecut de la ultima s-a vizită pe pagina dvs. Pentru a înlătura un utilizator din audiența retargeting, care a finalizat o comanda, a cumparat un serviciu s.a.m.d, cereți-ne funcția Burn Cookie.